A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Люботинської міської ради Харківської області

Освітні втрати: шляхи подолання

Освітні втрати: причини та шляхи подолання 

У безперечно складних обставинах, у яких перебуває українська освіта протягом останніх років унаслідок пандемії COVID-19, а нині повномасштабної війни, що розпочала росія, освітяни роблять усе можливе, щоб забезпечити право молодого покоління на освіту.

Освітні втрати можуть виникати з різних - як індивідуальних, так і системних  причин. Серед них: здоровя, війна, пандемія, надзвичайні ситуації природного характеру.

Значний вплив також накладається на освітні втрати, зумовлені у 2020—2021 роках пандемією COVID-19. Окрім безпосередньої зупинки освітнього процесу, що мав місце у всій країні після 24 лютого 2022 року, а також обмежень дистанційного навчання, на виникнення освітніх втрат можуть впливати також інші чинники: 

  • бойові дії та окупація;
  • повітряні тривоги;
  • виїзд учнівства за кордон; 
  • переїзд у межах України;
  • відключення електроенергії;
  • руйнування значної частини закладів освіти.
Ключовими викликами освітнього процесу в умовах війни педагоги назвали:
  1. нестабільні умови навчання;
  2. обмеженість способів організації навчально-пізнавальної діяльності;
  3. зниження мотивації та нестабільний психоемоційний стан учнів/учениць та вчителів.

 

                                

 

 

 

 

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень