Про проведення методичного практикуму для керівників гуртків закладів позашкільної освіти
27 жовтня 2021 року у межах реалізації проєкту професійного розвитку педагогічних працівників «Педагогічний коучинг як технологія професійного розвитку керівника гуртка в системі позашкільної освіти» було проведено методичний практикум «Педагогічний селф-коучинг як складова неперервного саморозвитку педагога впродовж життя», учасниками якого стали керівники гуртків закладів позашкільної освіти Люботинської міської територіальної громади.
У заході, який було проведено на базі Люботинського міського будинку дитячої та юнацької творчості, взяли участь 11 керівників гуртків.
Під час інформаційно-презентаційного блоку Світлана МАЗІЙ, консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» у виступі з теми «Педагогічний селф-коучинг як складова неперервного саморозвитку педагога впродовж життя» ознайомила учасників заходу з завданнями, структурою , рівнями та методами селф-коучингу, акцентувавши увагу на важливості формування коучингової компетентності керівників гуртків в умовах реформування освіти, а також виокремила переваги селф-коучингу в процесі вдосконалення роботи з обдарованими вихованцями в системі позашкільної освіти.
Під час проведення майстер-класу «Етапи реалізації технології селф-коучингу під час гурткової роботи» керівник гуртка з англійської мови Мірошніченко О.В. поділилася стратегіями селф-коучингу; Походенко Л.О. (керівник гуртка «Паперопластика») провела майстер-клас з виготовлення рухливої іграшки, а Горбунова В.А. (керівник гуртка «Театральне мистецтво») порадила і продемонструвала вправи, які допомагають володіти голосом та правильно дихати під час виступів.
По закінченню заходу всі присутні мали змогу поринути в казковий світ «Виготовлення картин», переглянувши відеозапис майстер-класу Тридуб Т.Л., керівника гуртка «Валяння вовни».
Під час рефлексії учасники практикуму поділилися враженням від проведених майстер-класів та висловили побажання і пропозиції щодо проведення заходу.
Учасники отримали домашнє завдання підготувати портфоліо селф-коуча як самоорганізатора, самонаставника власного неперервного професійного розвитку.