Про проведення управлінського калейдоскопу для новопризначених керівників, заступників керівників закладів загальної середньої освіти
17 вересня 2021 року новопризначені керівники, заступники керівників закладів загальної середньої освіти Люботинської міської територіальної громади стали учасниками управлінського калейдоскопу з теми «Менеджмент освітньої організації. Удосконалення, якість, ефективність управління закладом освіти», метою якого було: звернути увагу на проблему освітнього менеджменту в умовах автономізації, компетентність керівника у системі підвищення кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій; розглянути функції управління, методи управління педагогічними колективами, форми методів адміністративного впливу, критерії ефективності управління закладом освіти; дослідити взаємозв’язок якості надання освітніх послуг з якістю управління та специфікою організації освітнього процесу у сучасних умовах, взаємозв’язок академічної автономії та лідерства керівника у контексті формування інституційної спроможності закладу освіти; проаналізувати шляхи удосконалення та раціоналізації управлінської діяльності, професійного зростання керівника в умовах суспільних змін.
Окремими блоками пройшло ознайомлення з чинними нормативно-правовими документами, що регламентують стан ведення ділової документації, надання відпусток, затвердження педагогічного стажу, виплати надбавки за вислугу років з урахуванням змін, що відбулися, проаналізовано вимоги до оформлення організаційно-розпорядчої документації та конкретні зразки наказів з основної діяльності та з кадрових питань.
У практичному блоці учасники методичного заходу виконали мотиваційний практикум у формі тестування щодо визначення управлінської компетентності керівника, оформлення реквізитів окремих документів, виконали тренінгові завдання щодо класифікації видів наказів за їх призначенням, встановлення відповідності між підставами для припинення трудового договору з працівником та відповідною статтею КЗпП України.
З метою набуття досвіду у прийнятті управлінських рішень учасникам управлінського калейдоскопу було запропоновано виконання домашнього завдання з розв’язанням різних педагогічних ситуацій.