Про проведення методичного постеру для заступників директорів з виховної роботи
22 квітня 2021 року заступники директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти Люботинської міської територіальної громади стали учасниками методичного постеру з теми «Виховання в Новій українській школі», метою якого було: здійснити огляд нормативно-правових документів, що регулюють організацію процесу виховання у Новій українській школі, акцентувати увагу на особливостях розбудови виховної системи школи, надати консультації заступникам директорів з питань організації процесу виховання в умовах дистанційного навчання.
До участі у методичному заході на сервісі Google Classroom зареєструвалися та пройшли вхідне анкетування 8 педагогів закладів загальної середньої освіти.
У Законі України «Про повну загальну середню освіту» та Концепції НУШ наголошується, що виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу і має ґрунтуватися на загальнолюдських цінностях. Під час презентаційного меседжу «Нова українська школа: виховання на цінностях», який проходив з використанням платформи Google Meet директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана СІРЕНКО здійснила огляд нормативних документів та науково-методичних джерел, які регулюють організацію виховного процесу в умовах упровадження Концепції Нової української школи, зупинилася на сучасних підходах до виховання, що ґрунтується на аксіологічному підході, окреслила основні шляхи формування цінностей у новій українській школі. Однією з головних умов успішного виховання випускника НУШ, як особистості, інноватора та патріота є системний характер виховного процесу, що здійснюється за засадах педагогіки партнерства. До уваги учасників було представлено чекліст «Моделюємо виховну систему закладу освіти», під час якого заступники директорів актуалізували знання з питань технології моделювання виховної системи закладу та практичними кроками щодо її побудови. Не залишилися без уваги і проблемні питання організації виховного процесу в умовах сьогодення, зокрема, відсутність очного спілкування під час дистанційного навчання, недостатня активність учнів у різних формах виховної діяльності, нерозуміння батьками важливості виховної роботи тощо. Ці та інші проблеми, а також шляхи їх вирішення в кожному закладі висвітлили заступники директорів під час обговорення та, зокрема зазначили, що використовують різноманітні онлайн-ресурси (віртуальні екскурсії, онлайн-проєкти, онлайн-акції); створюють відео-матеріали з метою виховання учнів у дистанційному форматі.
Під час вихідного анкетування заступники директорів відмітили питання, з яких вони потребують консультації і які будуть розглянуті під час наступних зустрічей.
По закінченню заходу учасники отримали методичний кейс із матеріалами та домашнє завдання: створити модель виховної системи закладу та розташувати на онлайн-дошці.
Дякуємо всім учасникам заходу і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Директор КУ «ЦПРПП» Світлана СІРЕНКО