Про проведення презентаційного меседжу для молодих вихователів закладів дошкільної освіти
13 квітня 2021 року молоді вихователі закладів дошкільної освіти Люботинської міської територіальної громади стали учасниками презентаційного меседжу з теми «Професійний розвиток молодих педагогів в умовах реформування дошкільної освіти», метою якого було: ознайомити молодих вихователів із нормативним забезпеченням сучасного закладу дошкільної освіти, формування професійної компетентності молодого вихователя в умовах реалізації нового Базового компонента дошкільної освіти; здійснення методичного супроводу розвитку та формування траєкторії професійного розвитку молодого фахівця; надання практичної допомоги щодо формування ділових якостей, успішної самореалізації, розкриття творчого потенціалу молодого спеціаліста в умовах закладу дошкільної освіти. Для участі в заході на сервісі Google Classroom зареєструвалося 5 молодих вихователів закладів дошкільної освіти та керівник територіального методичного об’єднання вихователів закладів дошкільної освіти.
Під час інформаційно-презентаційного блоку з використанням платформи Google Meet Світлана СІРЕНКО, директор Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» (далі – Центр) провела нормативний путівник «Нормативно-правове забезпечення процесу професійного розвитку молодого вихователя», де познайомила учасників з нормативними документами, які регламентують формування траєкторії професійного розвитку молодого вихователя, зупинилась на питаннях проходження курсів підвищення кваліфікації, ознайомила з основними засадами нового Базового компоненту дошкільної освіти та Типовою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти.
Психолог Центру Світлана СКОТАРЬ під час методичного меседжу «Елементи професійної компетентності вихователя та форми системного підходу до її розвитку» розкрила багатоаспектні підходи до розуміння поняття професійної компетентності сучасного вихователя закладу дошкільної освіти, зупинилась на критеріях та показниках її визначення та сформованості, а також окреслила форми системного підходу до її розвитку.
Під час практичного блоку керівник ТМО, вихователь-методист Люботинського ДНЗ № 1 «Ялинка» Олена ПОПОВА залучила учасників до мотиваційного моделювання «Методичний супровід професійного становлення молодого фахівця» з використанням творчих завдань із серії «Формула успіху», які були спрямовані на розкриття особистого творчого потенціалу вихователя, прагнення до професійного самовдосконалення; познайомила молодих вихователів із класифікацією основних типів самореалізації педагогів. У ході спілкування молоді вихователі визначали критерії успішності педагога, обмінювалися думками щодо шляхів свого фахового зростання та планів на майбутню професійну діяльність.
Під час блоку зворотнього зв’язку з метою оптимізації подальшої співпраці Центру та молодих педагогів закладів дошкільної освіти було надано інформаційний кейс «Онлайн-ресурси для професійного розвитку молодих вихователів» та проведено вихідне анкетування.
По закінченню заходу на сервісі Google Classroom було розміщено презентаційні матеріали та творче домашнє завдання.
Психолог КУ «ЦПРПП» Світлана СКОТАРЬ