Про проведення мобільного консультпункту для керівників закладів освіти Люботинської міської територіальної громади
9 квітня 2021 року директори та заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої та позашкільної освіти, завідувачі закладів дошкільної освіти Люботинської міської територіальної громади стали учасниками мобільного консультпункту з теми «Базові документи закладу освіти: нормативно-правові аспекти», метою якого було: здійснити огляд нормативно-правових документів, що регулюють питання створення документів закладу освіти; розкрити особливості розроблення документів у світлі оновлення законодавства у сфері освіти, надати консультації керівникам закладів освіти з питань створення базових документів закладу освіти. До участі у методичному заході на сервісі Google Classroom зареєструвалися та пройшли вхідне анкетування 20 керівників закладів освіти.
Під час онлайн-консультації «Базові документи закладу освіти: нормативні аспекти та алгоритми розроблення», яка проходила з використанням платформи Google Meet директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана СІРЕНКО здійснила огляд нормативно-правових документів, що регулюють питання створення документів закладу освіти, розкрила законодавчі засади створення Стратегії розвитку закладу, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, освітньої програми закладу, зупинилась на їх структурі та алгоритмі розроблення. Одним із важливих документів закладу освіти є наказ - розпорядчий документ, який видає керівник закладу на правах єдиноначальності та в межах своєї компетенції, обов'язковий для виконання підлеглими. У світлі оновлення законодавства у сфері освіти виникла потреба в актуалізації знань керівників під час створення розпорядчої частини наказів, посилання на чинні нормативні документи, внесення змін до наказів тощо. Саме ці питання і були розглянуті під час консультаційного меседжу «Накази з основної діяльності як управлінський аспект керівника закладу освіти», який провела заступник начальника відділу освіти Люботинської міської ради Вікторія СІТЧЕНКО.
Особливо корисним став для керівників практикум: «Особливості розроблення Положення про академічну доброчесність у світлі оновлення законодавства у сфері освіти», під час якого Вікторія СІТЧЕНКО залучила керівників закладів освіти до корекційної роботи над зразком розробленого Положення та акцентувала увагу на законодавчих аспектах та алгоритмі створення Положення про академічну доброчесність у закладі освіти.
По закінченню заходу учасники отримали методичний кейс із матеріалами та домашнє завдання: привести у відповідність до діючого законодавства базові документи закладу освіти (Стратегію розвитку закладу, Положення про академічну доброчесність, Положення про ВСЗЯО).
Під час вихідного анкетування учасники зазначили, що проведений захід був корисним і актуальним та визначили питання, з яких вони потребують консультативної допомоги. Дякуємо всім учасникам заходу і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Директор КУ «ЦПРПП» Світлана СІРЕНКО