A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Люботинської міської ради Харківської області

Про проведення семінару-супутника для молодих вчителів ЗЗСО

Дата: 01.04.2021 11:03
Кількість переглядів: 470

      31 березня 2021 року молоді вчителі закладів загальної середньої освіти Люботинської  міської територіальної громади стали учасниками  семінару-супутника на тему  «Шляхи формування траєкторії професійного розвитку молодого педагога в умовах реформування освіти», який провели працівники Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Люботинської міської ради в межах реалізації проєкту професійного розвитку педагогічних працівників «Траєкторія професійного розвитку як шлях становлення молодого вчителя». На методичний захід в онлайн – режимі зареєструвалися 7 молодих вчителів.

 Учасники семінару працювали в дистанційному режимі за допомогою інтерактивної  платформи Google Classroom та сервісу для відеоконференцій Google Meet.

   Інформаційно-презентаційний блок розпочався з презентації-доповіді директора КУ «ЦПРПП» Світлани СІРЕНКО «Нормативні аспекти формування траєкторії професійного розвитку молодого вчителя», під час якої було розкрито поняття «траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника», «індивідуальний маршрут педагога», розглянуто нормативні документи, які регулюють формування траєкторії професійного розвитку вчителя, акцентовано увагу на трудових функціях та професійних компетентностях учителя, формах і видах підвищення кваліфікації, роз’яснено, хто надає послуги з підвищення кваліфікації та представлено оновлену анкету самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності.

    Консультант КУ «ЦПРПП» Наталія ХЛИСТУН розкрила організаційно-методичний супровід формування траєкторії професійного розвитку молодого вчителя, звернула увагу на ті суб’єкти, які безпосередньо опікуються молодими учителями, зупинилася на  етапах професійного зростання молодого педагога.

    У практичному блоці учасники семінару-супутника виконали інтерактивну вправу «Самооцінювання професійної компетентності», під час якої учасники мали змогу за п’ятибальною шкалою діагностувати свій рівень володіння змістом педагогічної діяльності, а потім обговорили питання, які викликали труднощі. Запропонована інтерактивна вправа допоможе у майбутньому спланувати власну траєкторію професійного розвитку.

    По закінченню заходу учасники пройшли вихідне анкетування, отримали домашнє завдання та висловили свої враження, пропозиції, побажання щодо семінару-супутника.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень