A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Люботинської міської ради Харківської області

Про проведення методичного діалогу для керівників гуртків закладів позашкільної освіти

Дата: 24.03.2021 13:22
Кількість переглядів: 277

 

       23 березня 2021 року у межах реалізації проєкту професійного розвитку педагогічних працівників «Педагогічний коучинг як технологія професійного розвитку керівника гуртка в системі позашкільної освіти» відбувся методичний діалог з теми «Педагогічний коучинг – технологія плекання творчої особистості вихованця», учасниками якого стали керівники гуртків закладів позашкільної освіти Люботинської міської територіальної громади. Метою заходу було: ознайомлення із теоретичними аспектами коучингу як інноваційної педагогічної технології формування творчої особистості вихованця та  сприяння удосконаленню майстерності педагогів, озброєнню новітніми знаннями, методиками впровадження освітніх інновацій в освітній процесУ заході, який було проведено в онлайн-форматі із використанням вебсервісів Google Classroom та платформи Zoom, взяли участь 15 керівників гуртків закладів Люботинського міського будинку дитячої та юнацької творчості  та консультант  КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».

   Під час інформаційно-презентаційного блоку Світлана МАЗІЙ, консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» у виступі з теми «Педагогічний коучинг – технологія плекання творчої особистості вихованця» звернула увагу учасників методичного діалогу на необхідність дослідження феномену «коучингу» як інноваційної педагогічної технології в системі позашкільної освіти та важливості формування коучингової компетентності керівників гуртків в умовах реформування освіти, ознайомила з видами педагогічного коучингу та завданнями щодо впровадження його в систему позашкільної освіти.

У практичному блоці консультант Центру Світлана МАЗІЙ ознайомила присутніх з матеріалами інформаційної скриньки «Функційні обов’язки та ролі коуча», зазначивши, що в умовах реалізації Концепції Нової української школи змінюється роль педагога. Він стає не тільки єдиним наставником та джерелом знань, а й коучем, фасилітатором, тьютором, модератором в індивідуальній траєкторії розвитку дитини. Інтерактивна вправа «Змінити курс» дала змогу керівникам гуртків  проаналізувати запропоновану ситуацію, запропонувати стратегію її розв’язання, скласти алгоритм дій педагога щодо запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

 Під час блоку зворотнього зв’язку було проведено вихідне анкетування учасників з метою виявлення професійних потреб керівників гуртків та організації ефективної підтримки та консультування щодо застосування технології коучингу в системі позашкільної освіти.

По закінченню  учасники отримали домашнє завдання: заповнити чек-лист  «Основні поглиначі часу» та спланувати конкретні дії по їх мінімізації з метою якісної організації самоосвітньої діяльності.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень